ყველაგანხორციელებული პროექტის შემდეგ ვცდილობ შევაფასო საკუთარი მუშაობა, 1-იდან 5 ქულამდე, ეს მეხმარება დავინახო ხარვეზები და შემდეგი მუშაობის დროს გავითვალისწინო
დებულება
|
|
დაგეგმილი აქტივობებისა და მეთოდების სრულყოფილად გამოყენება პროექტის მსვლელობის პერიოდში
|
|
წარმოქმნილი სირთულეები არ მაშინებს, პირიქით, ზრდის ჩემს აქტიურობას.
|
|
ჯგუფური მუშაობისას კლასი მართვა, მომრიგებლის და მონიტორინგის მოვალეობის შესრულება
|
|
მე ყოველთვის ვპოულობ დროს საკუთარი საქმიანობის რეფლექსიისათვის.
|
|
მე ვაანალიზებ ჩემს ემოციებსა და გამოცდილებას.
|
|
სწორად შერჩეული და მიწოდებული დამატებითი მასალა
|
|
მე ხშირად ვერთვები კონსტრუქციულ კამათში ჩემთვის საინტერესო საკითხებზე.
|
|
მე ვცდილობ ვიყო ობიექტური და დავანახო მოსწავლეებს საკუთარი შესაძლებლობები
|
|
მე ვცდილობ, ვიყო ღია და გულწრფელი.
|
|
მე ვაცნობიერებ იმ ზეგავლენას, რომელსაც ჩემზე ახდენენ ირგვლივ მყოფი ადამინები.
|
|
მე ვმართავ საკუთარ პროფესიულ განვითარებას და ვიღებ დადებით შედეგებს.
|
|
მეშევძელი ჩემს მოსწავლეებს ესწავლათ ახალი მასალა ინტერესით
|
|
მე არ მაშინებს ჩემზე დაკისრებული მაღალი პასუხისმგებლობა.
|
|
მუზეუმში მოსწავლეების დაინტერესება
|
No comments:
Post a Comment