თემა -პირველყოფილი ადამიანი საქართველოში
სასწავლო მეთოდი :მნიშვნელოვანი ინფორმაციის ამოცნობა. მოსწავლეს სწავლების პროცესში უნდა გამოუმუშავდეს არსებული მასალიდან მნიშვნელოვანის გამორჩევის და მისი დახარისხების უნარი, პროექტის მსვლელობისას ჩაატრებული გაკვეტილების პროცესში მოსწავლეებში სწორედ ამ უნარების გამომუშავებაზე ვმუშაობდით:როდესაც გაარკვიეს მოსწავლეებმა პროექტის მიზანი, უკვე მიხვდნენ რა იყო მთავარი გამოსაკვლელი მათი მუშაობის პროცეში, ამიტომაც პირველ სამოდელო გაკვეთილის ჩაატრებისას კლასმა იმუშავა სწორედ იმაზე, რომ ქვის ხანის განვითარების პერიოდებიდან გამოეკვლია, რომელი მახასიათებელი ნიშანი იყო მთავარი , მათ შეძლეს მნიშვნელოვანის გამოყოფა მეორეხარისხოვანი ინფორმაციისაგან და ააგეს სქემა, სადაც ჩამოწერეს მთავარი, სქემის აგების პროცესში მასწავლებელი ეხმარება მოსწავლეს, ის სვამს ისეთ შეკითხვებს, რომელიც მისცემს მოსწავლეს საშუალებას გამოყოს მთავარი; მაგ; რა ნიშნით განსხვავდება პალეოლითი ნეოლითისაგან? ან რა საქმიანობა გახდა მთავარი ენეოლითში; ცეცხლის როლი მათ ცხოვრებაში? ან რატომ ხატავდა პრეისტორიელი ადამიანი?
სასწავლო მეთოდი :მნიშვნელოვანი ინფორმაციის ამოცნობა. მოსწავლეს სწავლების პროცესში უნდა გამოუმუშავდეს არსებული მასალიდან მნიშვნელოვანის გამორჩევის და მისი დახარისხების უნარი, პროექტის მსვლელობისას ჩაატრებული გაკვეტილების პროცესში მოსწავლეებში სწორედ ამ უნარების გამომუშავებაზე ვმუშაობდით:როდესაც გაარკვიეს მოსწავლეებმა პროექტის მიზანი, უკვე მიხვდნენ რა იყო მთავარი გამოსაკვლელი მათი მუშაობის პროცეში, ამიტომაც პირველ სამოდელო გაკვეთილის ჩაატრებისას კლასმა იმუშავა სწორედ იმაზე, რომ ქვის ხანის განვითარების პერიოდებიდან გამოეკვლია, რომელი მახასიათებელი ნიშანი იყო მთავარი , მათ შეძლეს მნიშვნელოვანის გამოყოფა მეორეხარისხოვანი ინფორმაციისაგან და ააგეს სქემა, სადაც ჩამოწერეს მთავარი, სქემის აგების პროცესში მასწავლებელი ეხმარება მოსწავლეს, ის სვამს ისეთ შეკითხვებს, რომელიც მისცემს მოსწავლეს საშუალებას გამოყოს მთავარი; მაგ; რა ნიშნით განსხვავდება პალეოლითი ნეოლითისაგან? ან რა საქმიანობა გახდა მთავარი ენეოლითში; ცეცხლის როლი მათ ცხოვრებაში? ან რატომ ხატავდა პრეისტორიელი ადამიანი?
No comments:
Post a Comment